מורה פרטי לסטטיסטיקה והיתרונות בקורס מקוון
מורה פרטי ללימודי סטטיסטיקה יכול לשפר באופן משמעותי את היכולות של הסטודנט להתמודד עם תהליכים שונים הקשורים ללמידה נכונה ובטוחה של ענף סטטיסטיקה והשגת מיומנויות בכל הקשור לתרגול, פתרון ובנה של הנוסחאות והתרגולים הנדרשים לשם צבירת ניסיון וידע. לימודי סטטיסטיקה לעתים מקשים על יכולת הריכוז של הסטודנט וכבר בשלבים הראשונים במסלול הלימוד הסיכוי להיתקל בקושי גדול באופן יחסי למקצועות אחרים ולכן כדאי ורצוי על פי הרגשה אישית כמובן לפנות למורה פרטי לסטטיסטיקה.
הידע הנרכש לרוב ויזואלי ואם הוא מלווה בהסבר מקצועי שלב אחר שלב הסיכוי להתמודד עם החומר הנדרש ללימודים יכול להיות טוב הרבה יותר מאשר לימוד עצמי. קורס מכוון בהחלט משמש כפלטפורמה חדשה ועדכנית בכל הקשור ללימודים מקיפים ומקנה לסטודנט את כל המידע הנדרש על מנת להבין את החומר בצורה אבסולוטית כולל צפייה בדוגמאות של פתרון נוסחאות וכיו' היתרון המשמעותי של לימודי סטטיסטיקה באופן מקוון הוא ביכולת של סטודנט לצפות שוב ושוב בתהליך של פתרון ותרגול על פי הרמה האישית עד להשגת הבנה מוחלטת של כל שלב בלימוד.
יתרונות נוספים ברכישה של קורס מקוון:
זמינות של החומר הנלמד 24/7 – סטודנט יכול להיכנס ללימוד ותרגול באתר בכל עת בהתאם ללוח זמנים שיבחר לעצמו וכמו כן קורס מקוון מאפשר לחזור על החומר שוב ושוב ללא הגבלה.
ללא מגבלת מיקום בתקופת לימודים- שלא כמו בלימודים המתקיימים במכללה כאשר נדרשים להגיע אליה פיזית על מנת להשתתף בשיעור, קורס מקוון מאפשר לכל אחת ואחד ללמוד מכל מקום בארץ באמצעות התקשרות לאתר עם שם משתמש וסיסמא.המיקום הפיזי של הסטודנט אינו פקטור.
יכולת ריכוז גבוהה של הסטודנט בזמן הלימוד – לימוד מקוון מאפשר לכל סטודנט לצפות בהרצאות ובשיעורים בריכוז רב מבלי שיהיה חשוף לאפשרות של סטודנטים נוספים שמבקשים מהמרצה לשאול שאלה או לחזור על חומר מסוים , מה שיכול להיות בהחלט צפוי וסביר כאשר לומדים בקבוצה – במכללה.
תמיכה מקצועית ומענה לשאלות באופן אישי ישירות למייל – סטודנט שלומד במסגרת של קורס מקוון זוכה ליחס אישי ממורה פרטי אשר נותן מענה לכל שאלה ומעניק תמיכה מקצועית בכל שלבי הקרוס בהתאם לרמה הנרכשת של הסטודנט ובקצב הלמידה שלו.
ללא מחסומים או תחושת אי נוחות- כאשר לומדים בקבוצה כדוגמת מכללה לעיתים כאשר סטודנט מתקשה הוא עלול להרגיש אי נוחות ולמעשה מוותר על הזכות לבקש לחזור שוב על החומר בעבורו זאת מתחושה של אי נעימות כלפי סטודנטים אחרים הלומדים איתו.